Bezpłatna wysyłka - dostawa następnego dnia. Gwarancja zadowolonych klientów -  5 gwiazdek na 5 w recenzji najlepszego szwedzkiego magazynu o urodzie.

image

Varukorg:

Masz 0 artykułów w swoim koszyku.

  • Całkowita suma:

  • 0,00 zł

Regulamin

BeconfiDent dostarcza jedynie produkty wyprodukowane w USA. Zawsze dajemy 100% gwarancję satysfakcji klienta, co oznacza, że otrzymujesz zwrot pieniędzy, jeśli nie jesteś zadowolony. Prosimy zapoznać się z dalszymi warunkami regulaminu poniżej. Składając zamówienie przed 16:00, produkty otrzymujesz następnego dnia.
Zgodnie z przepisami polskiego prawa nie sprzedajemy adresów e-mail i żadnych innych informacji, które możesz podać BeconfiDent.

1. Potwierdzenie zamówienia

Potwierdzenie zamówienia jest automatycznie przesyłane na adres e-mail podany w danych klienta. Możesz je zachować, na wypadek  jeśli będziesz chciał skontaktować się z obsługą klienta.

2. Dostawa

Jeśli złożysz zamówienie przed 16:00, produkty zostaną wysłane tego samego dnia. Oznacza to, że otrzymasz je następnego dnia. W przypadku niektórych odległych miejsc, dostawa trwa 2 dni, ze względów logistycznych. 

3. Wysyłka

Wszystkie produkty są dostarczane bezpłatnie.

4. Płatność

Przy kasie możesz wybrać preferowaną metodę płatności. TU WPISZ METODY PŁATNOŚCI DLA TWOJEGO REGIONU Akceptujemy również karty z najnowszą i najbezpieczniejszą metoda płatności - 3D Secure. Dowiedz się więcej na stronie internetowej swojego banku. Masz również możliwość dokonania płatności za pomocą bankowości internetowej, PayPal. Wszystkie nasze metody płatności spełniają najnowsze wymogi bezpieczeństwa. 

5. Opóźniona płatność

Tylko w przypadku wybrania faktury Klarna. Skutkiem opóźnionej płatności jest obowiązek opłaty za opóźnienie 50 dolarów amerykańskich i odsetek zgodnie z obowiązującym prawem. Jest to regulowane przez Klarna AB. Dotyczy jedynie sytuacji, jeśli fakturowanie jest możliwe. Pamiętaj, aby podać tu informacje o swoich lokalnych warunkach "opóźnionej płatności"!!!

6. Zwroty towaru i zwroty pieniędzy

Należy zastosować się do indywidualnych przepisów dotyczących zwrotów towaru i zwrotów pieniędzy w danym kraju.

7. Reklamacje

Jeśli zdarzy się, że otrzymasz produkt wadliwy, chętnie wymienimy go na nowy. Jednakże, musisz powiadomić Obsługę Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego produktu. Nasze centrum obsługi klienta prześle z góry opłaconą etykietkę zwrotną, która umożliwi Ci zwrot towaru. Prosimy mieć na uwadze, że produkt nie może być używany i musi być w takim stanie, w jakim został dostarczony. Produkt należy zwrócić razem z fakturą lub jej kopią i opisem wady na fakturze. Prosimy pamiętać, że należy najpierw skontaktować się z obsługą klienta, aby otrzymać dokument zwrotu i opłaconą etykietkę zwrotną. Powyższe nie dotyczy naszej gwarancji satysfakcji klienta, patrz punkt 9.

8. Spory

Wszelkie spory wynikające z postanowień niniejszego regulaminu będą rozstrzygane na drodze sądowej w Polsce.

9. Gwarancja satysfakcji klienta

Jeśli nie będziesz zadowolony z produktu, zwrócimy Ci pełną kwotę. Gwarancja satysfakcji klienta jest ważna przez 14 dni od zamówienia. Wymagamy, aby wszystkie produkty były zwracane w oryginalnych opakowaniach i aby strzykawka zawierała co najmniej 75% żelu wybielającego. Towar należy zwrócić do BeconfiDent. Prosimy mieć na uwadze, że jeśli zawartość strzykawki jest poniżej wskaźnika 75%, nie nastąpi zwrot pieniędzy. Gwarancja satysfakcji klienta nie obejmuje pasty do zębów, nici dentystycznej, Dual Foam, opłat na fakturze oraz opłat pocztowych.  

10. Minimalny wiek kupującego

BeconfiDent przestrzega obowiązującego prawa i nie sprzedaje osobom poniżej 18 roku życia. Akceptując warunki przy naszej Kasie, oświadczasz, że masz minimum 18 lat.