Bezpłatna wysyłka - dostawa następnego dnia. Gwarancja zadowolonych klientów -  5 gwiazdek na 5 w recenzji najlepszego szwedzkiego magazynu o urodzie.

image

Varukorg:

Masz 0 artykułów w swoim koszyku.

  • Całkowita suma:

  • 0,00 zł

Obsługa klienta

Czy masz pytania dotyczące naszych produktów? Czy potrzebujesz pomocy w złożeniu zamówienia? A może potrzebujesz jakiejkolwiek innej pomocy? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań. Zapytaj naszych ekspertów, którzy są po to, aby Ci pomóc. Jesteśmy dla Ciebie!

Obsługa klienta: obslugaklienta@beconfident.pl

Pytania dotyczące faktury:

Adres:
BeconfiDent Polska
Corporatesite www.beconfident.com 

Nie mogę znaleźć mojej faktury, co mam robić?
W każdym regionie jest inaczej (uzupełnić lub skasować) 

Złożyłem zamówienie dwa razy, czy możecie pomóc mi je anulować?
Oczywiście, prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta na obslugaklienta@beconfident.pl i pomożemy.

Mieszkam za granicą, czy mogę złożyć u Was zamówienie?
Jest to całkowicie możliwe. Prosimy skontaktować się z nami bezpośrednio na obslugaklienta@beconfident.pl, a my przekierujemy Cię do dostawcy w Twoim kraju lub dostarczymy produkty bezpośrednio. Prosimy mieć na uwadze, że w przypadku wysyłki międzynarodowej mogą pojawić się dodatkowe koszty wysyłki.

Potrzebne mi nowe nakładki na zęby, jak mogę je nabyć?
Prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta na obslugaklienta@beconfident.pl i pomożemy.

Mam trudności ze złożeniem zamówienia przez internet, czy możecie mi pomóc złożyć zamówienie?
Oczywiście. Najłatwiejszym sposobem jest wysłanie do nas e-maila z informacją, co chcesz zamówić i Twoim numerem telefonu, a my skontaktujemy się z Tobą. Prosimy wysłać e-mail na adres: obslugaklienta@beconfident.pl